Lise 21

Igår firade vi Lise som fyllde 21. Galen tårta och mumsig pasta på CG. Vi har blivit så stora, både jag och min syster. Satt just och tänkte på min 11 årsdag. Jag minns att det var friluftsdag med cykling till ängsjö och jag tog på mig mina nya vinröda sandaler. Snart 12 år sedan..!!

Året då jag fyllde 21 va året då jag började jobba heltid på Beckis. Jag åkte iväg på en tre och en halv veckas roadtrip över hela USA:s västkust med Sannsi. Underbart att vi kom iväg, hade lika gärna inte kunnat bli av, men fet blev det och glada är vi gör det. Förstås.
När höstterminen sedan drog igång så följde jag med förskoleklassen upp till 1an. Jag är glad över att jag fick den möjligheten. Nu är det bara 4 veckor kvar till man är 23. Gah! Vart tar tiden vägen?! Har lite åldersnoja, men inte som när jag fyllde 20. Då va det ju nästintill kris, haha.

Jaja, godmorgon ! Idag lyser solen igen. Jag jobbar denna fredag för att sedan gå på bio med kusiner och morbror. Imorgon ska det packas och tränas, sedan beger vi oss till Turkiet på söndag morgon. En vecka semester väntas. Livet känns bra just nu. High fiber på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0