Stadsbo


Har varit en stadsbo i helgen. En roslagsgatanbo. En innestansbo. Bra mysigt. Nära till allt. Middag på stan med Lise och Sanne på fredagen. Sen är man hemma på en kvart. Strosa runt med Sanne på lördagen. Sen hemma på en kvart. Lämna väska och påsar för att ta 53an till Sanne. Middag på 8 våningen tsm med två tjejer och med ett lysande Stockholm utanför fönstret. Även under earth hour. Inte ok! Vi körde ljus, prat och ostbricka. Tog timmen (halvtimmen) seriöst.

Idag lämnade jag stan för landet igen. Bra det med. Gillar variation. Bästa vore typ att bo i Elfvik. Nära med ändå långt bort.

Idag här ute på landet så har jag bakat kakor. Småkakor. Älskar att baka, men inte att äta. Ger bort istället.
Ikväll samlades familjen. Lise visade och berättade om deras Thailandsresa. 42 dagar har vi kvar till Turkiet, det ser jag fram emot.

Imorgon åker jag tidigare till jobbet, sjukdom hägrar återigen. Får sällis med syster till Spånga och kläder för morgondagen ligger som alltid framme. Borde vara något lättare att stiga upp imorgon kan jag tycka.


Kommentarer
Postat av: Petra

Vi ses imorgon!!!

2013-03-27 @ 19:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0