Smink


Jag är ingen stor sminktjej egentligen. På vardagarna lägger jag ca 5 min på sminkningen. Räcker bra så för mig. Sover hellre lite extra. Tycker dock det är kul om jag blir sminkad och så. Och lägger hellre lite extra pengar på bra smink istället för massor med sämre. Igår gick jag, mamma, moster och kusiner loss ordentligt på Shiseido och Elizabeth Arden. De har 50% på alla sina grejer på Åhléns. Så ett tips från mig. Passa på och åk dit! Tjejen som hjälpte oss va helt underbar , ville bara köpa mer och mer för att hon va så bra. Bästa säljare jag stött på! Fick hejda mig litegrann men de va svårt. "Kapade" rejält och sånt är ju alltid härligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0