Otur


Inte min bästa dag. Oturen började redan igår med trasig mobil. Idag småsaker som gått emot mig. Saker jag blivit irriterad på.

Jag vill aldrig bli kallad ego. Måste vara världens sämsta att vara ego och bara tänka på sig själv. Okej, visst ska man ta hand om sig själv och så, men det är något annat. Tänker man bara på sig själv i alla lägen kan man väl inte bli omtyckt. Det är ju helt hemskt. Ge av dig själv är det bästa ! Man blir glad av att ge och man gör någon annan glad.

Jaja. Oturen jag pratade om va väl inte världens värsta. Mest mobilen. Men äggen hade gärna kunnat vara hela när jag kom hem från affären och kaffet hade jag gärna fått med mig i kassen istället för att glömma vid rullbandet. Manuset till barnens teater imorgon glömde jag på jobbet.
Kanske inte är otur utan mer jag som inte haft huvudet på skaft idag....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0