Kvällen


Klockan är alldeles är mycket för Helene just nu. Speciellt en måndag då jag jobbar imorgon. Har tränat (!!) och småsnackat med familjen. Imorgon far min älskade lillasyster till Thai. Inte ett dugg avis. Jag kan inte hjälpa det, men jag oroar mig så mycket när andra reser. Gillar det inte alls. Och idag hörde jag en sorglig historia som inte gjorde min oro speciellt gott. Snart tvärtom. Suck suck.. Förhoppningsvis får jag krama henne igen den 22 mars. Längtar redan.

Idag va en bra dag på jobbet. Efter en förmiddag med mycket planering hit och dit blev det som sagt en bra dag. Fick förlängd anställning. Känns bra. Nu kan jag sova lite gott även om jag kommer oroa mig för lillasyster. Imorgon är det Alex på kvällen. Gonatt!

Titta här! Fler och fler vägar är utan snö. Tror det är ett av de bästa vårtecken som finns. Asfalt. Asfalt och torra gator. Eller när jag tänker efter så finns det nog inte ett vårtecken som är dåligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0