Helg


Har haft 3-dagarshelg, men ändå så säger det swish så är den förbi. Imorgon är det måndag idag. En vanlig vecka efter en vecka med sportlov.

Har fortsatt måla stolar i helgen, tränat, städat, köpt nya träningskläder samt en klädstång, ätit våfflor hos farmor, promenerat, sovit hos syster och tillbringat lördagkvällen med Evelina. Åt plockmat & chokladcheesecake och kikade mello. Är redo för en ny vecka nu känner jag!

Små saker kan göra att man har lättare att stiga upp på mornarna. Om jag lagt fram fina kläder som jag ser fram emot att ha på mig t.ex. Eller något annorlunda som viker sig från vad jag vanligtvis brukar göra.

Denna vecka ser jag extra mycket fram emot följande:
Alex Schulman på tisdag med kusiner.
Sofia tillbaka på jobbet på onsdag.
Måla stolar.
Solstrålar och smältande snö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0