Valborg 2012


Mysig valborg igår! Fint väder, fina tjejer (och andreas ;)), fin mat & fin kväll. Grillade hemma hos mig, sen gick vi ner till båtmacken en stund innan jag och några av flickorna gick till Jonas. Tiden rusade förbi och när klockan blev slog tre gick jag och Bethina hem till Isabelle som låg och sov. Ringde henne -utan svar, ringde på dörrklockan-utan svar, ropade åt hennes fönster- utan svar. Så det var ju bara att hämta en stege - klättra upp till hennes fönster på övervåningen och knacka på. HAHA, hon vakanade med skratt. Härligt att vara lite tokig ibland. Somnade brevid min vän och imorse gick jag hem. Handlat och fixat lite med Hanna. Imorgon är det jobb igen. Känner att jag har en massa energi till det! - H





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0