Tummen upp



Tänk att jag idag vakande med en feber som gått ner och ett huvud som inte alls gjorde lika ont, och en kropp som jag orkade bära. Det är ju ett under! Förhoppningsvis betyder det att jag mår ännu bättre imorgon. Har bara en dum hosta att dra med mig, men det skiter jag just nu i. Mår tillräckligt bra ;)

Klockan rinner iväg- imorgon vid fem åker vi hemifrån. Bara timmar kvar, så jag borde verkligen sova nu. Men mitt värsta är att packa OCH packa upp. Men det är någon dum stress över själva packandet och resandet. Har jag med mig det? Hinner vi? Det måste göras innan. Osv osv. En robot med koll på allt sånt skulle inte vara helt fel känner jag. Skulle lätt hyra in en sån för att packa åt mig. Men bara då, tycker robotar är lite obehagliga annars. Nej, nu är det slutsnackat! Hejdå!! - H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0