Regn och rusk


regnväder idag! Jag är glad att regnet inte slog till igår eftersom alla barnen var hemma hos mig. Vi kunde alltså leka de lekar vi tänkt och köra skattjakten vi planerat. Och äta glass! Men alla de som tar studenten imorgon tycker jag rejält synd om, prognosen ser rätt mörk ut..

Imorgon är jag ledig, pga Hannas student, så jag jobbade idag istället. Fick vara med sexåringarna hela dagen. "Mina" ettor menar på att jag är deras fröken och borde vara med dom istället.. hehe

Nu hade jag tänkt att fortsätta med ett armband som Hanna önskat sig. Jag ska hänga det runt hennes hals imorgon vid utspringet. - H

Förresten, visst är det väl lite galet att det redan är sista maj?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0