29 maj


Idag har jag känt mig glad hela dagen. Haft ett leende på läpparna och bara känt att idag, idag är en bra dag. Om det beror på att vädret blev bättre än väntat, att jag har roliga saker att se fram emot, att jag planerat roliga saker för morgon när alla barnen kommer, eller att det beror på att jag fyller år imorgon, kan jag inte svara på. En blandning kanske..? Och sen fick jag även en mysig och fik kväll med Evelina och Isabelle. Vi satt nere vid abborrebergen och njöt av vädret. Pratade och åt lite gott. Sommarkvällar är väl allt bra härliga. Man kan vara spontan på sommaren, det kan man inte på vintern. I varje fall är det bra mycket svårare.

Att jag om bara minuter fyller 22 känns lite galet. 22 år. Jag gillade att vara 21. 21 är man gammal fast ändå inte på nått sätt. Känns ändå bra att fylla år, har nästan pirret i magen som man hade som liten. Fast lite ångest är det faktiskt att bli 22..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0