Torsdag




Vaknar upp till sol och fågelkvitter. Kan nog vara det bästa att vakna upp till. Igår jobbade jag första dagen efter sjukdom. Var otroligt härligt (!!) att få gå till jobbet. Jag klädde mig i vackra pasteller och får iväg i bilen med ett leende på läpparna. Låter nig rätt överdrivet, men så sant. Idag är jag ledig. Det är helt annorlunda att vara ledig och sjuk. Ledig är härligt. Ikväll kommer min farmor och farfar på trerätters, måste bara på ett kvällsmöte på skolan innan. Familjen är bortrest så jag är ensam hemma. Funderar fortfarande om jag ska iväg på NTC på Sats eller om jag istället ska ta mig en prommis. Vädret talat för de senare. På med gympaskor, solisar och bara traska. Yogade igår. Himla länge sen sist. Gick ändå helt ok. Aja, ska upp ut sängen för att få ut något av denna dag nu. - H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0