Måndag


Helgen är slut och inte har jag gjort ett dugg. Känner mig idag lite bättre och nu sitter jag faktiskt med lite plugg. Har inte orkat göra annat än att vila dessa dagar, så nu känns det som om jag ligger efter med plugget. Engelska är mitt sämsta och jag tycker det inte är kul för 5 öre. Ska någon ge mig ett straff för någonting någongång, skulle det värsta vara att ge mig massa uppgifter i engelska....

Solen lyser ute och jag kan känna luften av vår bara av att titta ut. Har inte varit ute sen i onsdags så nu längtar jag ut!! - H


Kommentarer
Postat av: iss

vi borde sitta och plugga tillsammans någon dag. du engelska och jag databas.....

2012-03-12 @ 22:00:29
URL: http://joupan.blogspot.com
Postat av: Helene

Jaa!! För nu är min motivation lika med 0 :/

2012-03-13 @ 18:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0