Hypo



Kanske lätt låter som en hypokondriker nu men - Har åkt på en förkylning och det är jobbigt. Känns som om huvudet är fullt av bomull eller nått.. Har därför avbokat träningen och vilat i soffan istället. Somnade en stund och det var välbehövligt. Magen värker också. Jag ber till gudarna att det är någon annan värk än den dumma som nu har börjat dyka upp igen. Vad beror det på?! Så trött på den skiten!! Hoppas det kanske bara är något jag ätit eller så. Mådde ju faktiskt himla dåligt natten till söndag och jag inbillar mig att det var efter en hamburgare på donken. Eller pommes fritesen?! Eller så kanske det är någonting jag ätit som jag inte tål helt enkelt?! - H



Provade min studentklänning i fredags. Haha- den är inte lite kort. Minns att när jag sydde den, så råkade jag klippa av den lite väl mycket på längden. Två dagar innan den stora dagen. What to do, what to do, liksom? Bara gilla läget och kanske visa lite trosa för ett gäng andra glada studenter ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0