Måndag


Mycket att göra nu. Fast det är väl ändå härligt. Det är faktiskt ändå bara roliga saker. Kan ju inte klaga då inte..

Imorse försov jag mig. Och då menar jag verkligen försov mig. 10.05 vaknade jag. 8.30 skulle jag ha börjat. Tog snabbaste duschen, sen skjutsade bästa mamma mig till jobbet. Kom lagom till lunch, som för mig blev frulle. Spaghetti och köttfärssås.
Vill slå ett slag för mina kollegor som är så himla bra. Ingen blev arg när jag försov mig så mycket som jag gjorde. De bara skrattade och sa att de gott bra. De var bara oroliga att något hänt. Och att jag antagligen behövde sova. Det är verkligen sånt man vill höra när ångesten är total och man nåt dåligt över sin försening.

Ikväll har jag varit barnvakt åt världens mysigaste tjejer. Vi har pysslat och tittat på livet enligt Rosa. Så fint, så fint. <3
Nät jag kom hem satte jag igång att förbereda lite inför imorgon då jag ska bjuda flickorna på lite mat och så eftersom att jag har fyllt år. Är ju nästan som fredag imorgon. Ledigt på onsdag!

Imorgon ska jag inte försova mig! Night! - H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0