Lördag

 
 
Imorse satte jag klockan på 8. En lördag! Lise skulle ha skjuts till jobbet. Skjutsade henne, sedan hämtade jag upp Emilie så åkte vi till Ängsjö för en liten springrunda. Klockan 10  var vi på väg hem, redo för en lördag, färdigtränade. Duktiga tjejer, hej!! Känner dock att halsen min inte ör rikigt okej, men nu var detta bestämt så det var bara att köra. Känn inte efter så blir det nog bra. Hihih.. Annars idag har jag städat och segat runt här hemma. Tvättat och fixat. Mammsen är i Berlin i helgen och hon avskyr ostädat hem, så det är bara att agera städerska liksom.
 
Ikväll ska jag, Lise och Love kika film. Äta glass och bara ta det lugnt. Glass är bra för halsen har jag hört, så vi kör på det va ;) - H
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0