Hannas student

Vilken fin dag igår, trots att regnet öste ner större delar av dagen. Vid 13 befann vi oss i Jakobsberg för att se Hannaa utspring. Paraplyer och glada studenter i massor! Tror vi "åskådare" tyckte regnet och kylan var bra mycket jobbigare än vad studenterna tyckte. De var fulla med lycka ändå! Det är något speciellt med studenter. Magen knyter sig lite och hela dagen är bara en ända stor lycka.

Jag, Lise, Amanda och Nathalie höll ett litet spontant tal för Hanna. Lise började prata och redan då kände jag hur rörd jag blev ovh hur tårarna började falla. När jag, sist av oss skulle säga till Hanna de ord jag hade tänkt fick jag inte fram mycket mer än en gråtfest. Hulkade och tårarna sprutade! Kunde tillslut berätta för Hanna hur fin hon är och hur älskad hon är av vår hela familj. Blev inte riktigt som planerat, men fick i alla fall fram några meningar. Att efteråt få höra att vi höll ett fantastsikt tal och att människor jag inte kände fick tårar i ögonen när jag pratade inför Hanna var underbart! Själv kändes det som om jag gjorde bort mig med allt gråt. Att istället få höra att det är härligt att jag har så nära till mina känslor och kan gråta inför så många människor gjorde mig så glad! Vilken fin dag det blev och hon var så vacker, den där Hanna Sebzda ♥ - H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0