Söndag

Ojoj, vakande med ett halsont som inte dirket var till det bättre imorse. Kanske inte så bra med en springtur igår trotsallt. Att svälja är en pina, att jäspa likaså. Usch inget roligt alls! Jag och pappa åkte en kortis till landet idag för att lämna lilla kissemissen Felicia på lite semester. Kunde knappt äta av farmors mat. Låg mest och vilade och sov i soffan. Fick varmt vatten med ingefära, citron och honoung. Varmt och kallt känns bättre.
Började frysa som en galning, när jag kom hem hade jag 38, 5 i feber. Kände mig sänkt, emn kollade såklart em-finalen. Höll på Italien som inte vann. 4-0. Hehe, men, deppar inte så för det. Bryr mig egentligen inte vidare mycket, mer ön att det vore roligt om inte Spanien som vunnit de två senaste gångerna vann igen. De är duktiga och så ska de ju vinna. Fast ändå, Italien, hihih.....!
 
Imorgon vill jag engeligen jobba. Sista veckan nu. Mina arbetskompisar tycker inte jag ska göra det. Blir nog att åka till vårscentralen och sen vila istället. Tusan också! - H
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0