Mormor ♥

 
Solen kom fram igår en stund. Passade då på att lägga mig på altanen för att lapa lite sol. Har varit så konstigt väder senaste tiden. All väder på en och samma dag. Vet inte hur man ska klä sig. Och åka till ett bad känns meningslöst för 5 minuter senare kommer regnet.
 
Igår kväll körde jag och Lise iväg till mormor. Skulle på middag med henne och kusiner. Vi satt i hennes uterum och pratade fram till midnatt. Vår mormor är otroligt dukitg på att laga mat. Fick färsk pasta med en räksås och en fantastisk sallad. Jordgubbar med lemoncurdyoghurt till efterrätt. Hade så mysigt. Jag körde hem. Jag gillar att köra på kvällarna när det är mörkt. Skön musik i bilen och knappt någon trafik. - H
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0