Ikea

Meningen var idag att skjutsa Lise till jobbet vid halv två, sedan kika in nsbbt på Ikea för att köpa lådor till jobbet. Blir inte alltid som man tänkt sig, utan ibland bättre! När jag lämnat Lise gick jag in på Evelinas jobb. De jobbar "grannar" med varandra. Stod och pratade en stund sen skulle Evelina möta upp sin bror för lunch på Ikea. Och dit skulle ju jag med, så jag hängde på. Åt grillad kyckling. Efteråt köpte jag mina lådor. Åkte tillbaka till outlet och kikade in i Odd Mollybutiken, skulle jag inte gjort. Hittade en världsafin kofta som jag inte kan sluta tänka på.... Men just nu måste jag spara pengarna jag har. Inte handla. Mitt sämsta. Hittar jag något som jag tycker om kan jag knappt låta bli att inte köpa.
 
Nu är jag hemma igen. Ska åka till Ängsjö för att springa, sedan snabbt fixa mig för att hämta Lise och Evelina på sina jobb. Sedan åker jag in till stan och möter upp Sanne och hennes vänner! - H
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0