Igår,

 
 
Hejhopp! Igår hade jag riktigt trevligt. Jag, Lise och Amanda mötte upp Sanne och hennes vänner i hornstull, skulle till strand, men vände när vi insåg att det var någon konstig typ av jazzmusik där hela kvällen. Blev istället att vi hamnade på Sommar. Och där.. där mötte vi vår kusin Martina. Så jäkla roligt! :D Satte händerna för hennes ansikte och hon blev rejält överraskad när det var jag. Hihi.. Hängde lite med henne, och hennes vänner. Sedan stötte vi även på lite vänner från Kallhäll/Stäket. Sanne träffade några klasskompisar till sig. Så många härliga på ett och samma ställe. Kvart över två, tog jag, Lise och Amanda taxi hem. Stannade till hos Love. Han satt ute med sina kompisar. Fick en toast och blev glad. Spelade frågesport och sedan sprang jag hem i regent för att sova. Morgonen var redan här när jag somnade vid ca halv fem. 
 
Nu tänkte vi ge oss ut en stund. Går ner till båtmacken för att ta oss en glass. - H
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0