Hopp

 
Jag är otroligt dålig på att hoppa. Ett helt vanligt hopp. Upp och ner. Jämnfota. Jag är sämst. Idag ville Sofia fota mig är jag hoppade, hehe, eller ja, lyfte från marken. Mer än så är det inte. Ska träna på just hoppa. Ta en fin bild på ett högt hopp. En dag när jag äntligen lärt mig.
 
 
Efter jobbet idag bytte jag om, tog mig lite frukt, sedan gick jag iväg till Emilie. Lekte lite med Alvin, innan jag och Emilie åkte iväg till Ängsjö för en liten springrunda. Och oj, vad vi sprang i slutet! Vilken fart! Satte oss i gräset på ängsjös ängar efteråt. Stretchade och pratade. Solen sken, det var en underbar sommarkväll!
 
 
 
Imorgon jobbar jag min sista dag innan semester och jag kommer att få sällskap av Emilie imorgonmbitti till jobbet. Bra fredag! - H
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0