Täcke



Jag tyckte det kändes härligt imorse när jag klev upp och kikade ut. Ett litet, litet tunt snötäcke på marken. Om än litet och tunt så är det den första snön här i Sthlm i år som ligger kvar under hela dagen. Mer snö åt sthlmsfolket är min melodi. Så trist med en grå vinter.. Jag och alla barn vill kunna åka pulka.! Hallå?!

Nu är granen borta. Nedklippt i en påse och snart borta och på en annan plats. Det var den granen det.. Undra vad som väntar nästa år? Men innan dess vill jag hinna njuta av tulpaner. Tulpaner och de tre andra årstiderna som kommer där emellan, innan vi har jul i vårt hus igen.

Mitt ansikte och nuna händerna favoritårstid är i alla fall inte vinter. Just nu är jag himla torr.. :( gjorde mig en ansiktsmask för att återfukta en aning. - H

 

image descriptionimage descriptionimage description

Blev inte så mycket kvar av granen.

 

image description

Snyggt..!

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0