Senaste


Min senaste vecka har sett ut på följande vis:

Förra måndagen jobbade jag med magsmärtor, tog mig igenom dagen, men det var rätt jobbigt..
Låg hemma tisdag och onsdag. Besökte läkaren på onsdagen och fick medicin utskriven för magsäcks/matstrupsinflamation. Fick lov att ta starkare doser, men magsmärtorna var kvar. Vad jag fick av tabletterna var illamående och spyor....

Meningen var att jag och Lise skulle sova hos Ebba natten till torsdag, då vi skulle åka till London. Jag känner att jag inte orkade det, mådde Inge vidare alls. Lise åkte dit och pappa skjutsade mig morgonen därpå vid 4.00 till Centralen. Min älskade värmedyna var med mig hela tiden <3

London blev väl kanske inte riktigt som tänkt. Fick anpassa mig efter magsmärtor med mycket vila. Blev inga klassiska pubrundor för min del. Shoppa är inte alls lika kul när man inte har någon ork. Jag är så ledsen för Lises skull- som gav mig bästa julklappen men så blev som det blev. Jag måste bara säga att jag har bästa systern. Vi hade mysigt ändå. Skrattade mycket ihop <3

Vila och vila måndag och tisdag denna vecka. Magen mår mycket bättre nu. Ska dock på ultraljud för att få någon klarhet i vad det är som gör att jag emellanåt får så ont. Hoppas det visar någonting!

Igår var jag på bio med farfar- Hamilton. Var grymt trött och småsintare flera gånger. Sen var det jättekallt i biosalongen så jag satt under min dunjacka och frös..

Idag = ledig. Pluggat lite samt packat upp väskan från London som jag inte har haft ork för innan.

Långt, rätt trist inlägg, men vad gör man inte för att minnas dessa dagar.. - H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0