Invigt



Imorse kände jag mig rätt utvilad trots att klockan ringde 06.15. Femton minuter senare kliver jag upp ur sängen, klär på mig, fixar fejset och ställer mig och gör en kladdkaka! En kladdis till mina jobbisar. Tyckte dom behövde det såhär första dagen efter ledighet. Jag tycker om när folk blir glada och idag gjorde jag några rönnenarbetare glada.

Ikväll har jag invigt vår nya dusch. Den på undervåningen som länge väntat på att bli klar. Idag blev den det och jag var först med att prova! ;)

Jag och Lise har kikat på lite resor. Inte nog med att vi ska till London nästa vecka, vi ska förmodligen även på annan semester innan sommaren. För mig är det viktigt att ha saker att se fram emot. Resor är mer än bra saker att se fram emot. -H

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0