2 år

Å, jag måste berätta en sak! Idag när jag och Emilie satt på donken så säger jag att: för ungefär 2 år sen, ganska exakt så berättade du att du var gravid. Jag tror det kan ha varit den 9e januari. Emilie svarar med att tiden gått sjukt snabbt och att vi måste se vilket datum det var. Vi kikar tillbaka på min blogg. Läser att jag den 12 januari.. 12 JANUARI (!!) fått reda på den stora nyheten, Emilie och Andreas ska bli föräldrar! Det sjuka är att vi sitter vid exakt samma bord på McDonalds. Och jag äter samma mat, en Happy Meal. Haha, rätt coolt ändå. Dock saknades Isabelle, hon var med förra gången ;) - H

Nu finns han här. Som vi då var mycket nyfikna på. Lilla Alvin <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0