Helgen vecka 5



Lagade hemmagjord pizza med Lise och Sanne i fredags. Tittade lite tv och hoppade senare i badet. Kikade film och alla tre somnade i soffan.

Tränade med Daniela och Lise igår. Pump. Träningsvärken jag har idag är inte rolig. Kan knappt gå, sätta mig ner, lyfta eller klä på mig. Hehe. Vill inte tänka på morgondagen som är dag 2. Brukar ju vara värst då. Stackars barn, jag kommer bli en trist fröken imorgon. Hoppas dom sköter sig för jag kan inte vara snabb och springa efter om så skulle behövas :P

Igår kväll var tjejerna över. Vi lagade middag tillsammans. Egen pasta med
lax/räk/kräft-sås. Så duktiga vi är och så gott fet blev! Efterrätt var crème brulée. Inte illa det heller. Snackade, skrattade och myste med Chirre och godis inpå småtimmarna. Bara Evelina som vi saknade förstås annars en mycket bra kväll <3

Idag sov jag till 12. Halv ett klev jag ur sängen. Pluggade och rensade mitt badrumsskåp. har klagat över träningsvärk och haft farmor och farfar över på middag. Farfar fyller år idag så vi firade honom. Spelade "farmor"- jag Lise, farfar och farmor. Himla mysigt att umgås vi fyra.

Imorgon ska jag iväg på röntgen- Ultraljud. Håller tummarna för det bästa! - H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0