Fredag den 13e

Idag har vi två fina personer att fira! Min otroligt duktiga kusin som fyller 24 år. För henne håller jag mina tummar så hårt jag kan infören intervju hon ska genomföra. Jag är såstolt över dig Freddelina. Finaste du ♥
Även min bästa Petra fyller år idag. Så bra hon är och så glad jag äröver att ha henne på mitt jobb. Med positivitet och skratt, blandat med "det går bra", så lovar jag att alla jobb skulle bli lika bra som vårat. Nästan i varje fall.... hihi, just nu känns det lite svårslaget..

For in till stan med mamsen och lillasyster. Mamma skullet till ekologisk butik på söder för att kunna göra fler raw-foodkakor. Mötte upp mormor <

Kommentarer
Postat av: Petra

Tack gulliga du!!!

2012-04-18 @ 19:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0