Tidigt


Imorse var jag på jobbet 45 minuter tidigare än jag började, redan 7.15. Detta eftersom att pappa då skjutsade mig till skolan. Satte mig vid datorn i lugn och ro en stund sedan tog jag mobilen i handen, hörlurarna satte jag i öronen och sedan började jag traska. Rätt kort bit, men gav mig några steg i varje fall. När jag slutade vid 15 gick jag till Spånga station. Och från Kallhälls station hem. Vilket väder vi fick på eftermiddagen. Tog av mig jackan för det var väldigt varm ute. Satte mig på altanen hemma en stund innan jag och mamma började laga mat ihop, för att sedan åka till Outlet, kika lite och hämta upp Lise. Hade tänkt mig en tidig kväll, men tiden bara rusar förbi. Nu ska jag i alla fall försöka att sova. Nattinatt! - H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0