Ikväll


14699. Dagens steg. Var tvungen att ge mig ut på en promenad för jag vill ju inte vara sämst i laget. Målet är högre med en dag som denna så jag pluggat är det svårt. Gjorde sit-ups och hoppade hopprep för att få ännu några steg.

Ikväll har Emilie, Andreas och finaste lilla Alvin varit på besök. Jag rensade garderoben i helgen och Emilie fick ta över en massa kläder som inte längre använda utav mig. Det där med slänga har aldrig varit min grej, men med hjälp av Hanna fyllde jag 3 stora kassar. Vanligtvis kanske jag slänger något enstaka plagg, så tummen upp! ;)

Nu ska jag sova, imorgon börjar jag 8.30, men jag och Emelie ska gå från Spånga till jobbet så vi tar ett tidigare tåg. Vårlekar står på agendan imorgon. Och det som ska bli skitväder! :/ - H

 


Alvin pussar sin mamma när hon ligger på golvet. Snutte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0