Känslotjej

Igår efter en regning, mycket regning friluftsddag, hade vi föräldramöte på skolan och det gick bra, men jag var sjukt nervös. Kändes precis som redovisningarna i skolan med den där stora klumpen i magen. När jag berättade hur fina barnen i klassen är och hur nära jag har kommit de så fick jag tårar i ögonen. Typiskt mig, känslomänniska som jag är. Hur många börjar liksom gråta på ett föräldramöte?! - Tuppen jag, hehe..

Störtade i säng när jag kom hem vid halv tio. Vakndade idag vid halv tio. Gick upp åt frukost och kröp ner i sängen ingen. Lyx lyx! Annars har jag fixat smått i rummet, ringt och lagt undan en tröja, promenerat med mam&lis, kikat tv, och spelat wordfued. Skulle genetligen iväg på rökfrossa med jobbet idag, men jag har känt mig trött och har haft ont i huvudet så jag hoppade det. Synd att det var jut idag, jag som älskar räkor så, men imorgon är det jobb så jag orkar inte känna att mina ögon faller ihop vilken sekund som helst. Helgen är nu nära, veckorna går så fort. - H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0