Adjö


Efter den något senare frukosten hämtade jag upp farmor och vi gav oss ut i skogen för en liten stund bortom all trafik. Hittade svamp! Ätbar denna gång. hehe.. Länge sedan jag och farmor gjorde något tillsammans så det var himla mysigt.

Egentligen skulle jag lämna av mamsen och papsen på Arlanda, men det fick lillasyster göra. Lika bra, Arlandaavsked tycker jag ändå inte om.. Eller jag menar bara att de kan göra mig gråtfärdig för någon ska ut och flyga och det tycker jag inte om. Flygresan alltså. Men nu sitter nog de på planer och jag längtar till de ringer och säger att de är framme. Om det nu inte händer hemskheter.

Emilie hämtade upp mig här hemma istället så for vi iväg till Outlet för en stund. Lunch och så. Hämtade lilla Alvin efteråt. Den lilla sötkorven. Nu tänkte jag försöka plocka fram den duktiga Helene. Önska mig lycka till! - H

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0