Kanelbullens egen dag

Jag gillar kanelbullens dag. Mest för att den känns så mysig. Tänker mig nybakta bullar, te och tända ljus. Hösten är här på riktigt och naturen börjar bli mycket vacker. Köpte mig två varma bullar på vägen hem från stan som jag gav till min familj. Hann inte baka några bullar under helgen som var..

Idag har jag fått ta klassen. Första halvtimmen var jag helt själv men sedan kom Lise och vickade. Systrarna Hagström med 26 ettor. Det gick bra, jag planerade snabbt ihop dagen. Jag och Lise funkar bra ihop så det var inga problem. Men det gäller att alltid ligga ett steg före annat är det lätt att det spårar.
Även Emilie har vickat på skolan idag. Himla bra tycker jag! :) Tur att jag känner så bra människor som gärna ställer upp.

Eftermiddagen/kvällen spenderades med mina Londonflickor Lisa och Martina. Middag på Vapiano i ett humla trevligt sällskap en tisdag är inte så dumt alls. Tummen upp! Nu jag helt slut efter en mycket intensiv dag.. - H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0