Mage

Febern är borta. Har jobbat tisdag och onsdag. Torsdagar är ju min lediga dag. För er som känner mig vet att jag för några år sedan hade stora problem med magsmärtor emellanåt. Magen krampar och jag vet inte vad jag ska ta vägen när ett "krampanfall" kommer. Jag har varit så lycklig då jag sluppit detta under en lång tid. Men under veckan har det långsamt eskalerat med start i måndags. Har bara legat hela dagen med värmekudde på magen. Imorgon ska jag ta mig till jobbet. Jag vill inte vara hemma och vara sjuk. Känner att det inte finns det för det nu. Igår bakade iaf jag och Lise peppisar och lyssnade på julmusik. Fick lite julkänslor trots det milda vädret ute. En månad till jul idag!! - H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0