Varing för långt inlägg

Bloggningen har kommit i lite skymundan några dagar, har haft en del att göra, men nu är jag tillbaka igen.

Tisdag: Slutade något tidigare och drog direkt till kussarna. Mötte upp dom på Fältöversten sedan hem till dom för middag och mys. Moster klippte mig samt färgade mitt hår. Jag är en fegis när det kommer till att klippa håret men nu klippte jag mycket! Mycket för att vara jag. Håret är nu ljusáre än det brukar vara. Jag trivs jättebra i både längden och färgen. Kul med lite förändring!

Juste! Det jag köpte på måndagen var en moppe. En rosa sötsak som jag ska använda till jobbet :D

Onsdag: Vaknade upp på Lidingö så tog mig där ifrån med min tunga (!) väska. På jobbet var det skolans dag så jag och Petra blåste såpbubblor med barnen. Hehe, jobbig dag.. eller inte. Senare deltog jag i en fotbollsmatch- de vuxna mot femmorna. Jag och fotbollen är inte direkt bästa vänner, men  jag är ändå nöjd med min instas.
På kvällen kom mammas vänner och son över en stund. Gjorde dom sällskap en stund sedan satte jag igång med mitt arbete. Somnade vid ca. halv tre, så den natten fick jag inte många timmars sömn.

Torsdag: Åkte med moppen första gången till jobbet. 30 minuter. Så jag spar tid. När jag slutade vid fyra tog jag med en filt samt kudde i ett liten tyst rum och somnade för tjugo minuter. Det behövdes, skulle iväg på knytis sedan och ville inte vara allt för trött. Mysigt hade vi det hemma hos Nettan. Jag har så roliga kollegor så jag skrattar så mycket. Fick också lite svar på en konstig dröm jag hade för någon vecka sedan. Tog moppen hem efter halv tio. Då satte jag igång med mitt arbete igen..

Fredag: Jag är slut efter flera nätter med dålig sömn. Har känts som om att jag har kunnat somna ståendes. Isabelle undrade om vi skulle  gå på bio eller något men jag var så trött så kände att jag ändå kommer somna under filmen. Somande istället tidigt i sängen, och inte soffan som jag brukar.

Lördag: Var iväg och köpte lite saker med m+p. Målade om en bänk som jag ska få så fin. Tittade på hämden. Stora kusin Fredrika ringde mig och ville ha med min på en sists-minuten-resa, åå, det hade jag gärna velat göra. Nu är det mycket på jobbet innan skolavslutningen, så tyävrr blir det nog lite svårt.. buhuu...
Jag och Isabelle drog iväg på bio bara här i Jakan på kvällen. Såg pirates of the carabien i 3D. Den var ändå ganska bra måste jag säga. Helt okej liksom. Stannde på vägen hem och pratade en stund inna vi gick åt oliak håll. Så ljust ute nu på kvällarna!!

Så det har varit min vecka 21 hittils :)





För en lång film krävs en stor kall cola..


Kommentarer
Postat av: iss

hahahaha jag är för glad!

2011-05-29 @ 16:45:01
URL: http://joupan.blogspot.com
Postat av: Helene

Såå sööt!

2011-05-30 @ 22:33:09
URL: http://helenehagstroms.blogg.se/
Postat av: Helene

Såå sööt!

2011-05-30 @ 22:33:31
URL: http://helenehagstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0