med rosett i håret

Nu är jag t-r-ö-t-t! En mindre bra dag på jobbet. Ibland vet jag inte va det är med barn, men måste liksom alla ha sina dåliga dagar på samma dag?! När vi dessutom är kort om personal. Det utbryter liksom ett lätt kaos då. Så ja, min dag har varit lite av ett mindre kaos. Hänt nya saker hela tiden. Somnade på stört av utmattning när jag kom hem och sov någon timme till middagen vid åtta. Egna hamburgare med pommes. Tummen upp! Nu ska jag sova igen, är fortfarande lite smått trött. Fast jag har lite ångest för en sak som jag måste fixa. Känner lite samma känsla som jag hade under skoltiden och man låg efter i en uppstats. Not a good feeling.

Tänkte somna med en bra känsla i kroppen ändå. Sätter på lite bra musik så ordnar det nog sig.  Fick ju faktiskt också ett bra "godnatt" av Filippa tidigare. Hon sprang förbi här hemma och kom in och sa godnatt. Sånt är ju härligt!- H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0