Måndag

Ja, jösses! Mitt jobb är verkligen händelserikt, alltid är det något. Bråk, gråt, tjaffs, sår, lek, skratt, nya 6-åringar, utmaningar, "Odd Molly-mammor" = min dag. Jag gillar att ha att göra och att det inte alltid är superlätt. Men nu ser jag verkligen fram emot min semster. 6 veckor! U N D E R B A R T! Jag känner verkligen att det behövs nu.

Pappa ringde på vägen hem från jobbet så vi åkte iväg och kikade på en liten grej. Åkte hem, "jobbade" lite grann, sedan åkte vi iväg och köpte det vi tidigare tittat på. Säger senare vad det blev, hehe...

Imorgon ska jag ut till Lidingö efter jobbet. Fixa håret, fixa bilder och mysa med kusiner. Godnatt! - H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0