Långnäs gård

I lördags hade jag en tråkdag. Segade runt men fick lite saker gjorda som behövdes. Kvällen spenderades med Filippa framför ESC. Jag gjorde oss en god chokladmousse med apelsinsmak. Skitgod!! Sverige trea, bättre än på många år. Hehe.

I söndags åkte jag, mamma och en seg Lise ut till Lidingö och mormor. Vi skulle hjälpa till att sälja mat, kakor och kaffe ute på Långnäs gård, Elfvik där det var marknad samt loppmarknad. Vädret birog ju till sitt. Kallt och jävligt. Rätt dåligt med folk också. Aja, bättre lycka nästa gång. På vägen hem sedan stannade vi en kortis vid Outlet där jag sprang in och köpte mig en känning på Odd Molly som jag spanat på. Glad är jag för den! 

Gick en liten promenad under kvällen med min fina familj <3  - H







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0