21th birthday

Så var dagen här. Eller nu snart över. Min 21 årsdag :D ! Blev väckt av papsen som rungde vid 6.00 och ville gratulera. Gulle. Kunde inte somna om, men vid 6.20 kom mammsen och Lise in och sjöng för mig. En fin kafarr samt en vacker handduk fick jag i morgonpresent. Fick god frukost sedan for jag iväg med bilen till jobbet. Grattiskramar och blommor samt ett finfint doftljus fick jag av kollegorna på jobbet. Och för att inte glömma den fina sången som barnen sjöng för mig, och de söta teckningarna jag fick. "gratis hilene", hehe, så söta!

Kvällen bestod av grillat med potatisgratäng samt en god sallad. Ännu fler presenter, b la tårtfat, tårtkupa, pengar, moppehjälm, mateusporslin, shopping i ullared, kastrull från iittala. Kubb och mys med min kära familj. Härlig 21 årsdag <3 tack alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0