Update

Dagarna springer iväg och nu är det redan söndag. Igen. Igår var jag i stan med Filippa nästan hela dagen. Spanade i affärer och lunchade. Fick Filippa att köpa en fantastisk klänning medan jag själv gick loss på ett par byxor på h&m. Mörkblå och vida. Hittade ett bar "walk-home-shoes" på h&m. Både jag och Filippa slog till! Märkte dock att jag fått med mig fel storlek när jag kom hem. Typiskt!
Kvällen var mysig med bad tillsammans med Filippa. Å, vad jag gillar vårt spabad.

Idag följde jag med mamma in till stan en sväng. Fixade lite snabba ärenden som inte blev gjorda igår. Mamma stannade kvar för jobb i stan och jag tog mig hem. Kunde knappt komma hem med alla grejer och kassar jag bar. Fick stanna flera gånger på vägen till tåget. Det kändes som om att kassarna skulle skära igenom händerna på mig. Ändå var jag tvungen att stanna och köpa semlor till familjen på 7/11. En av kassarna innehöll iaf ett par easytone skor från reebook. Ni vet dom som ska träna rumpan och så?! Ska bli spännande att se om dom fungerar bra..

Under eftermiddagen och kvällen fick vi sällskap av Arilda som kom på besök. Jag har haft en fin helg. - H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0