Tisdag 1/3

Försov mig imorse. Hade som tur var planerat in att ta bilen till jobbet. Går så mycket fortare med bil. Blev en väldigt kort arbetsdag idag då jag kom till jobbet 9.30 och slutade 2.00, pga att jag tagit ledigt halva dagen. Städade och fixade på jobbet, hade så kallad planeringsdag på vår avdelning och barnen var på en annan avdelning.
For snabbt iväg till stadium efter jobbet för att införskaffa mig ett par skidglösögon/googles. Hittade inga som för mig i smaken med införskaffade mig däremot ett nytt underställ. Välbehövligt! Var hemma vid straxt efter ett, då var det bara att fixa det sista innan vi satte oss i bilen. Är tillbaka på lördag igen. Hoppas ni får ett skönt lov- det ska jag ha! - H

Föresten - årets första vårmånad är här och den är mer än välkommen! :D - H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0