Nu är den nära - Våren.

Har haft en fantastisk helg!

Fredag: Var totalt slut efter jobbet. Kände att sjukdom kankse höll på att bryta sig ut. Gick runt med en fil över axlarna på jobbet och mös framför madagascar med barnen. Somnade i soffan efter nio. Vaknade vid 01.00, då hade m&p redan försökt att väcka mig flera gånger. Huvudvärken jag hade då sjorde mig skraj. Kände av huvudvärk under hela dagen med som nu. Inte okej. Tog mig upp till sängen och googlade på hjärntumör. Inte vanlig huvudvärk jag hade då inte.

Lördag: Vakande upp, kände ingen huvudvärk men så fort jag ställde mig upp. Dock mycket bättre än dagen innan. Smsade med Sanne och vi beslöt oss för att mötas upp i Karlberg. Härligt väder så vi promenerade ner till Odenplan. Gick in i lite små butiker. Lunchade på Donken och tog oss vidare längs sveavägen till Åhléns city. Så skönt att bara "lulla" omkring och göra vad vi kände för. Fick riktiga vårfeelings. Gick en snabbis på drottninggatan och jag köpte mig ett par fantastiska skor som jag suktat efter ett tag nu. Vi tog tåget hem lagom till middagen tillsammans med m&p.  Fläskfilé med champinjoner och broccoli & ris. Tittade en liten stund på körslaget då team Järvsö är med i år. Kul för Sanne eftersom hon känner igen en del av laget. Kvällen slutade med ett tretimmars långt bad. Var helt underbart. Låg och tittade upp på stjärnorna och månen smatidigt som vi prtade och lyssnade på musik! :)

Söndag: Vakande upp. Gick en mysig promenad hela familjen + Sanne i solen. Tog fram kameran och fotograferade litegrann. Sanne tog sig hem och senare kom mormor och morbror på besök. Blev fika och återigen ett bad, men inte lika långt som gårdagen ;) Kvällen bestod av sista avsnittet av min drog. Solsidan. Hehe.

Imorgon är det jobb igen! Kul-men ser inte fram emot veckans tidiga mornar. - H

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0