Gårdagen

Studentskivan var kul. Kulast var att få träffa min fantastiska gamla lärare, Mocki, samt kompisar som jag inte sett på länge! Temat var karnivalmaskögonmask. Ett tema som jag inte följde hela kvällen. Några bilder med masken på, så var det klart ;) Sjukt att det är Lise som nu tar studenten! Kändes som om jag tog den för inte alls länge sedan. Galet! Hem kom vi i alla fall med nattbussen. Tjugo över två från centralen. Jag, Lise, Jessica, Love och Hanna och några till sprang i full fart över Stockholms tomma gator för att hinna med en buss som var full med en massa människor från studentskivan. Jag och Jessica satt i brist på plats, på golvet. Najs hemfärd! Inget stopp på donken utan direkt hem. Lite pasta och så i säng! -H










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0