Sockerrussin

Hej och hallå! Å, vi kände oss rätt duktiga igår när vi var på plats på hotellet. Allt har gått så bra. Sov tre timmar på flygplatsen på en soffbänk. Kände mig som en sunkboll när jag vaknade. Sanne sov inte fullt lika mycket som jag men lite mer på flyget. Flyget blev förresten lite försenat redan innan vi kommit på det. Varför vet vi inte. Den över nio timmars långa flygresan hit till Seattle gick bra. Vi fick pizza och glass på flyget och jag tittade på Ice Age 3. Vi satt brevid ett hak svenskt par som gav oss lite olika tips. Vi var lite nervösa att formulären som vi skulle fylla i skulle vara fel ifyllda och att vi skulle behöva göra om allt, men allt gick utan problem Och väskorna fick vi efter en tid. Innan vi förstod att hyrbilsfirman vi bokat bilen igenom hade ett annat namn här i USA så åkte vi upp och ner med hussen för att hitta rätt. Tillslut så fann vi det, dock med hjälp. Men vad gör det?! Den stora hyrbilsmannen tyckte vi behövde en större bil med mer komfort för vår långa resa, men vi tyckte att det är skönt med liten bil. Inte heller ville vi ta på oss några extra försäkringar. När vi kom ut i garaget där alla bilen fanns var alla copmactbilar slut och där stod iställen en midsize. Den enda. Vi fråade hur vi skulle göra nu och en tant från Asien pekade att den där gråa bilen är er. Ni fick en free upgrade, det finns inga compactcars kvar. Vi började skratta båda två och kände att bilen ät rätt stor. Vi ville Liksom ha en liten sak. Men nu fick vi istället en stött sak. Det kommer nog gå bra ändå, men det var ändå så kul för vi tänkte oss den minsta minsta bilen. Mé allt som ska shoppas så är häl en stor bil bra, hihihi... Eftersom att jag nu bloggar från mobilen med vårt trådlösa internet så kan jag inte visa er några bilder. Lovar att visa sen! Vi har också fixat ett ko tabeller så att vi kan ringa här. Middagen igår blev en otroligt god pasta på pizza hut. Somnade gjorde vi innan åtta. Vaknade idag vid halv sju. Då blev det våfflor till frukost. Och flingor som vi trodde var typ fiberflingor. Tänkte att det är väl lite nyttigare. Men såklart så var de dundersocktsde och så även russinen som fanns i. Hej sockerland!! Nu ska jag duscha sedan ska vi fara till Vanvouver!

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej! Vad härligt att läsa!!! Ha det gott! Imorgon ska jag på grönan m kidsen kram petra

2011-06-30 @ 23:32:48
Postat av: Petra

Hej! Vad härligt att läsa!!! Ha det gott! Imorgon ska jag på grönan m kidsen kram petra

2011-06-30 @ 23:33:32
Postat av: lise

åhhh jag vill vara med er! ni verkar ha det skitmysigt!!!

2011-07-01 @ 14:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0