Resrutt !

Nu har dagen D kommit. Jag är inte rikigt klar med allt, lite småsaker kvar att fixa, men sen är jag nog redo! Är tillbaka igen den 22a juli. Igår ringde Gunnar, farfras kusin från Sacramento som vi tänkte bo hos nån dag. Han är så om sig och kring sig. Han har skickat kartor och informationsböcker som vi ska ha när vi kommer ner.

Resrutten för er som undrar ser ungefär ut på följande sätt:
28/6 20.00 Arlanda - 22.00 Amsterdam. Mellanlandar där.
29/6 11.30 (lokaltid) landar vi i Seattle.

Första natten kommer tillbringas i Seattle för att sedan tas oss upp till Vancouver. Tillbringar några dagar där, sedan ner till Seattle igen. Vi kommer att ta kustvägen ner till SanFrancisco, stanna där vi känner på vägen. Bo i Sacramento sedan iväg till Las Vegas. Ner till San Diego och sedan upp till Los Angeles. Där vill vi bo lite längre. Hem åker vi den 20/6 från Los Angeles. Mellanlandar i New York där vi har ca 10 timmar. Tanken är att ta sig in dit och fördriva tiden. Och det lär ju inte vara så svårt. Hemma är vi igen den 22a juli 9.30.

Tänk på att vi ligger 9 timmar efter er i tid. Alltså landar vi den 21a, 20.30 svensk tid i Seattle.

Nu ska jag betala räkningar och fixa det sista. Ut i solen en stund vill jag också hinnna med ;) - H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0