Livet har sina goda stunder. Och så även mindre goda.


Efter en mycket speciell dag på jobbet, då jag är glad att mina arbetskompisar är så himla bra slutade jag tidigare. Åkte in och mötte Lise i stan, satt i humlegården ett tag, men regnet och åskan kom så vi tog bussen till plattan. Mötte upp Filippa och Ebba för att ta spårvagnen ut till gröna lund. Vi "firade" soldagjämningen med femkamp ! Började med att äta. Och kllumpig som jag är så slängde jag iväg mitt femkampshäfte i papparskorgen på hamburgreresaturangen. Vilket jag kom på när vi gått där ifrån. Smart chey! Fick be persnoal om de kunde öppna upp papperkorgen så att jag kunde leta. Tänk er då att restaurangen är full med folk samt att det har fyllts på med ännu mer sopor efter det. Men killen som jobbade där var så gullig och tog på sig arbetshanskar och började gräva. Hehehe,,, som tur var hittade han det, precis när han tänkte ge upp. Hade blivit en rätt sunkig hamburgare förr 200 kronor annars. :P

Första femkampsgrenen vann jag ! :D Yeeey, jag blev utsedd till bulldog. Om det nu är någonting man vill bli, ja, det vet jag inte, men bäst var jag, haha. Lise tog hem hela femkampssegern, och jag kom 2a. Filippa 3a och lilla lilla stackars Ebba kom på 4e plats. Insane och Katapultens stolar satte jag mig i och for iväg mot himmelen för en stund. För mig är det helt fantastiskt. Jag blir så lycklig !

Tack för att ni gjorde min dag fin trots att den inte började så bra ♥ - H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0