I Amsterdam

Hej alla glada!

Just nu befinner vi oss i Amsterdam. Resan hit gick bra, men vi var ca 15 minuter försenade fast piloten sa att vi skulle bli en kvart tidiga, hehe... Luftgropar fick vi också känna på i slutet av resan. Tummen ner för två flygrädda. Tur att vi har varandra så att vi kan hålla hand, hihih....

Jag har i alla fall fått gratis internet här av en snäll dam på flygplatsen. Nu tänkte vi leka uteliggare i ett hörn eller något. Vi börjar känna oss rätt trötta även om vi sov smp korta stunder på planet. Imorgonbitti innan avfärd blir det nog starbucksfrukost. Eller godisfrukost ;)




Såhär fördriver vi lite tid...hihi


Kommentarer
Postat av: Lisa

Fy bubblan så avis jag är!! :D Jag vill se så hääääääääääääääääääär många bilder sen, och du får samla på dig massamassamånga tips inför om jag någongång skulle lyckas ta mig iväg. Puss på stockholms snyggaste tjej! <3 Och du - hitta nu inte någon hunk i LA, jag vill ha tillbaka dig till Svea rike igen ;)

2011-06-29 @ 08:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0