Helenes lördag

Fick en sms tidigare i veckan av Lise med frågan "ska vi shoppa nån dag?" Ni som känner mig vet att jag inte tackar nej till det, hehe... Fast eftersom att jag måste hålla hårt i mina pengar inför resan nu så skulle jag mest vara som en personal shopper åt Lise. Lika kul när jag är med och andra handlar som om jag handlar åt mig själv. Nästan i alla fall.
Igår åkte jag och Lise in till stan. Evigheter sedan jag var i stan känns det som! Lise fick med sig massa fina saker hem. Och så även jag. MEN bytte en kofta på h&m, så hade lite tillgodo. Blev ett par ljusrosa chinos, vanliga leggings (mina slits alltid ut!), samt en bh. Och ett nagellack. Nöjd. Nu är det absolut köpstopp fram tills den 28e. Jag menar, det är 9 dagar kvar så hur svårt kan det vara?!

Tjejerna kom hit på kvällen för tacobjuning. Lite försenat födelsedagsfirande. Mys med middag ute på altanen i solen. Jonas, Crippa, Putte och Ted kom förbi någonstans mellan huvudrätt och efterrätt. Även Damon, Lise, Ebba och Filippa kom inrullande lite olika tider under kvällen. Av nästan lite av en tratition, så körde vi gemkamp. (Läs trekamp). Bad senare på kvällen. Samtal i uterummet. Timmarna flög förbi. Vid strax efter fem kom jag i säng efter att ha fixat i ordning hemmet till sin rätta ordning. Då kvittrade fåglarna för fullt och morgonen var redan här. hehe. Vaknade idag pigg 12.30. Ringde Sanne och nu är även bilen vi ska fara runt i, i tre veckor bokad. Det börjar ordna upp sig :D Yeey ! - H




Bilder från Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0