Vancouver

Då var vi i Vancouver! Canada firar sin dag och några gator är avstängda så vi parkerade bilen och gick runt och kollade läget nu efter middagen. Jag börjar bli lite shoppingsugen måste jag medge. Snart ska detta begär släckas, hihi. På vägen hem från city hem till vårt motel där vi bor i natt så höll jag på att somna. Känner att jag inte riktigt kommit in i tiden här ännu och är lite "jetlagad" fortfarande. Höll förresten på att bli galen idag. Det var så svårt att få tag på ett boende här i Vancouver som inte kostade en förmögenhet. Kände att mitt tålamod höll på att tryta. Lyckan var total när vi fick tag på stället vi bor på nu. hehe. Glad chey för ett enkelt motell. Det trodde du inte va Filippa? ;) hehe... Nu blir vi här två nätter.. Men nu ska jag sova. Puss alla fina! - H Föresten- hur sjukt är det inte att det redan är 1a juni? Jag liksom känner art jag fortfarande lever i maj.. Hehe, lite seg tjej sådär..

Kommentarer
Postat av: Markus Brunner

Men du Helene! Hos oss var det 1 juli igår och inte 1 juni. Men kul att allt gått bra hittills.

2011-07-02 @ 18:23:38
Postat av: Helene

Härligt att höra lite från dig. Shopa inte ihjäl dig du. pusseli puss mammsen

2011-07-03 @ 23:10:50
URL: http://helenehagstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0