kvällsbygge

Nu är det klart. Jag är sämst på att rensa. Jag tittade ner i mina lådor och kände att; nej, jag vill inte göra mig av med någonting. Så någon utrensningar har det heller inte blivit. Äsch jag fixar det en dag när jag är på rensningshumör. Är med på shoppinghumör är rensningshumör om jag ska vara helt ärlig. Ska kika lite om h&m har fått in några fina kläder innan jag somnar.

Nu ikväll har hela (med undantag för katten som är på semester) familjen Hagström varit delaktiga i Lises garderobsbygge. (Ja, hon behövde också utöka sin). Vi har alla fyra klurat och byggt. Hållt i och lyft upp. Skruvat och hamrat. Mamma tyckte pappa gav oss andra ordrer och kallade det hela för hittlerbygge. Pappa bara skrattde. Gjorde faktiskt jag också. Heheh...  - H


Kommentarer
Postat av: Anonym

Var det inte du som skulle ha en garderob ?? Saknade dig ikväll/ kram Petra

2011-07-31 @ 03:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0