Klädkaos

Min garderob svämmar över! Det är kaos och jag orkar inte ta tag i det. Jag behöver rensa. Alltså verkligen rensa. MEN jag hatar det ! För det första är det hemskt tråkigt och för det andra så är jag sämst på det. Jag kan liksom inte slänga kläder, eller andra saker för den delen heller. Jag förknippar kläder med minnen eller personer. Tex om jag fått en tröja i födelsedagspresent och sedan slänger jag den. Stackars personen som gav mig den då. Slösar pengar på mig som sedan sänger den. Stackars stackars.... Tur att myrorna finns, hehe..

Jag ska i alla fall göra ett försök till någon slags utrensning. Pappa ska fixa en ny stor garderob där jag kommer ha möjlighet att hänga in alla mina kläningar. Underbart säger jag. När det är klart, då lovar jag att det ska vara ordning. Jag vill faktiskt ha en finfin ordning, men det går inte. Och nej, jag har inte för mycket kläder. Jag har bara för lite plats för dom. Punkt slut. - H




Såhär ser jag ut när jag måste rensa kläder.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Miss u / Petra <3

2011-07-29 @ 21:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0